Siirry sisältöosaan

Hyvis

Terveyttä ja hyvinvointia eteläsavolaisille




Etusivu » Selkokieliset sivut

Sepelvaltimotaudin riskitekijät ja ennaltaehkäisy selkokielellä

Dokumenttitoiminnot

Aikuistyypin diabetes

Tässä tekstissä kerrotaan aikuistyypin diabeteksestä, jota kutsutaan myös nimellä tyypin 2 diabetes.

Lue lisää »

Alkoholi

Tässä tekstissä käsitellään alkoholia ja sitä, mitä haittaa alkoholista on terveydelle.

Lue lisää »

Kolesteroli

Tässä artikkelissa kerrotaan kolesterolista: mitä se on ja mihin se vaikuttaa.

Lue lisää »

Liikunta

Tässä artikkelissa kerrotaan liikunnasta. Liikunta vaikuttaa hyvällä tavalla ihmisen terveyteen.

Lue lisää »

Painonhallinta

Tässä artikkelissa kerrotaan painonhallinnasta. Se on tärkeää oman terveyden kannalta.

Lue lisää »

Sepelvaltimotauti

Tässä artikkelissa kerrotaan sydämen toiminnasta ja sepelvaltimotaudista.

Lue lisää »

Tupakka

Tässä artikkelissa kerrotaan tupakasta ja sen terveyshaitoista.

Lue lisää »

Kohonnut verenpaine

Tässä tekstissä kerrotaan kohonneesta verenpaineesta,miten sitä arvioidaan ja mitä haittoja se aiheuttaa.

Lue lisää »

Päivitetty 12.08.2009